vervolg 18-12

20 december 2013 - Cape Coast, Ghana

We nemen een taxi naar Eric's huis waar ik zijn vrouw ontmoet. Ze gaat drie jurken voor me maken. Eén Ghanese jurk en twee strandjurken. Maten opnemen en tekenen hoe ze eruit gaan zien. De totale kosten voor de stof en het naaiwerk van de drie jurken is €50,- Ik neem een taxi terug naar CSI. Douchen en dan met Loretta het kerstcadeau voor Molly kopen. Omdat ik er niet ben met kerst geven we haar het cadeau gelijk, Molly is er super blij mee. Wouter en Lars bellen, fijn! Na het telefoontje komt Tatjana thuis en eten we met z'n drietjes. Beetje kletsen en lezen tot ik om negen uur mijn bed in duik.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton:
    23 december 2013
    Ha Remke,

al aan de gang bij je schoolproject voor de kids uit Opper Volta? We zijn bijgepraat door je ouders en het klinkt allemaal heel geweldig. Zij zijn razend enthousiast en jij vast niet minder. Lijkt me ook heel bijzonder; kerst en nieuw in Afrika. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Fijne dagen (of doen ze er daar niks aan?) en groeten Ton, Annet, Julia en Romy
  2. Betsy schreurs:
    26 december 2013
    Hallo Remke
    Lees met veel indruk je verhalen
    Fijn dat het goed gaat en dat je dat kunt doen wat je graag wilde.Een hele ervaring wat je zeker verder zal vormen als mens.Fijne Kerst

Lieve Gr.Betsy