29-11-2013

2 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Redelijk goed geslapen vannacht. Het is weer iets koeler. Vanaf zes uur lezen in bed. Vandaag vertrek ik om half tien met Pa en Ma naar de Covenant Day Care school. Ontbijten, wassen en buiten wat kletsen met George. Pa en Ma komen met de taxi en we reizen samen verder naar Solace Junction. Het is al leuk om de wandeling naar de school samen te doen! Daar aangekomen worden we warm onthaald door de kinderen en Margaret. De kinderen laten Pa en Ma gelijk het liedje 'helicopter' horen dat ik ze geleerd heb. Dan gaat Margaret verder met de les RME (religion moral education) Wij mogen meekijken. Na de les geeft Margaret een rondleiding en is er tijd om te kletsen en spelen met de kinderen. Om elf uur nemen we afscheid en wandelen terug. Wat is het gaaf om alles te laten zien! De taxi brengt ons naar Ko-sa. Daar bijkletsen met een aantal bekenden van vorige week, naar het strand, de zee in, lezen in de stoel, kort bellen met Maaike en Manon/Gerrie, douchen, samen eten en bellen met Wouter! Om negen uur verder lezen in bed en straks vast lekker slapen....het is hier namelijk aangenaam koel door de zeewind.

1. Ivonne:
    2 december 2013
    Ha Remke, wat klinkt het allemaal goed en wat fijn dat je nu al ervaringen 'live' kunt delen met je ouders. Wat zullen ze het leuk vinden om ter plekke te kijken. Krijg er ook zin in en helemaal toen ik las dat jullie naar het strand gingen en de zee in konden. Wauw!! Niets fijners dan in een warme zee dobberen. Veel succes met alles, ik denk aan jullie en zend hartelijke groeten! XXX