28-11-2013

2 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Wat een pittige nacht. Weinig geslapen. Het is 32 graden, heel benauwd/drukkend warm. Zelfs de ventilator geeft geen verkoeling. Of toch wel een klein beetje.....de stroom valt uit......oef! Het is 00.48 uur wanneer ik dit schrijf. Val momenten kort in slaap. Om half zes ga ik uit bed. Rechtop zitten is aangenamer dan liggen. Ik lees wat, ga wassen en ontbijten. Klaar voor een nieuwe werkdag! Op school aangekomen laat Margeret me trots zien dat de timmerman gistermiddag is gestart met de wand voor de speelruimte, wauw! Verder heb ik vandaag gedaan: Engelse les voorbereid, wand geschilderd (aquarium van gemaakt), plakopdracht in groepjes van vier uitgevoerd, raadspel gespeeld en een teken- en kleuropdracht gedaan. Ook Ilse een sms gestuurd met de vraag of ze binnenkort mee kan gaan voor wat inkopen zoals verf voor de wanden en voor de glijbaan ed. Ilse is druk dus dit komt hopelijk volgende week. Net voordat ik wil gaan komt de timmerman. Hij gaat verder met de houten afscheiding voor de speelruimte. Om half drie vertrek ik naar het postkantoor en daarna verder naar Molly's huis. Geld wisselen, lezen en een beetje aanrommelen tot het eten. Vandaag eet ik samen met Tatjana en we krijgen als toetje chocolade...mmm! Het blijft drukkend warm. Voor het slapen even afkoelen met het water uit de regenton en dan hopen op een goede nacht!