12-10-2013

15 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Goed geslapen vannacht. Speciaal voor Harry: ik ben om 06.15 uur wakker. Werken op de Day Care. Wat heb ik gedaan: kerst liedjes oefenen, ABC kaartspel, laatste stukje geverfd van de playroom, de playroom ingericht, twee zonneschermen geverfd, geholpen tijdens het examen en een dansspel gedaan. Flink vies geworden. Wat is het dan fijn als er water is.....douchen! Onderweg naar Baobab loop ik toevallig tegen een paar leuke oorbellen aan. Ze kosten 2 Cedi (ongeveer 65 eurocent) Dat is toch een koopje! Haal bij Malcome wat frisdrank. Bij Baobab aangekomen haal ik een verse vruchtensap en ga whatsappen en nu.nl lezen. Daarna wandel ik terug. Maaike, Roos, Suus en Harry aan de lijn gehad. Altijd fijn! Na het telefoontje komt George z'n dag doornemen. Om zes uur wordt er gekookt door Tatjana en Loretta terwijl ik op Solance let. Molly voelt zich nog steeds niet fit en accepteert gelukkig onze hulp. Ze is er blij mee. Buiten eten, Solance steelt de show. Ze geniet van alle aandacht. De afwas doen Loretta en ik en dan ga ik lezen in de huiskamer. Later mijn ervaringen delen met Peter die belt. Om half negen wordt het stil in huis en ga ik ook naar bed.