13-12-2013

15 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Half zes wakker.....een nieuwe dag.....kijken wat deze dag brengt :-)
Als ik na het ontbijt vertrek en over straat loop besef ik me weer even goed hoe bijzonder deze eerste maand in Ghana is geweest (in alle opzichten)
Wat was het wennen die eerste anderhalve week, enorm veel nieuwe indrukken en voelde me een vreemde. Na een maand kan ik zeggen dat het vertrouwd voelt als ik hier rond loop. Wat een unieke ervaring mag ik opdoen zeg! Veel gezien, geleerd, gevoeld en geroken. En de dagen gaan ineens razendsnel voorbij. Ook de dagen op Ko-sa met Pa en Ma waren een geweldige ervaring. Zoveel bijzondere mensen ontmoet en mooie dingen meegemaakt. En dat kunnen delen is super natuurlijk!
Vanaf volgend weekend zal ik bij Nol en Annelies logeren om zo samen met Annelies aan de slag te kunnen gaan op Abbey's school. En om daar kerst en oud/nieuw te vieren. Zin in!
Maar nu eerst vandaag.....laatste dagje bij de Day Care voordat het weekend begint. We beginnen met het inrichten van de speelruimte. Deze moet iedere avond opgeruimd worden anders worden er 's avonds spullen weggehaald. Ik maak een foto als een groepje kinderen in de speelruimte aan het spelen is. Daarna ga ik verder met het schilderen van de zonnenschermen. Als dit aan het drogen is doe ik een plak- en teken activiteit met de kinderen en gaan we bellen blazen. Daarna de tekeningen op het scherm tekenen en deze inkleuren met verf.

1. Suzanne & Lex:
    16 december 2013
    Wat geweldig dat je binnen een maand zo je draai hebt gevonden! Fijn dat je je al echt een geluksvogel voelt, volgens mij... En wat een mooie dingen heb je al kunnen doen, knap.
    Geniet van de 'kerstvakantie' en feestdagen bij Kosa. Niets mis mee om aan het strand onder de palmbomen kerstliedjes te zingen, toch?
    Oei, op de helft, dan gaat de tijd alleen maar sneller... Genieten, hoor.