09-12-2013

11 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Slecht geslapen vannacht en dat merk ik goed als ik ga wassen....pfff moe. Ontbijten en om half acht vertrek ik naar de Day Care. Onderweg kom ik twee kinderen van school tegen. We lopen samen verder, gezellig! Bij de Day Care aangekomen ga ik tussen de kinderen zitten....ze hebben vanalles te vertellen, leuk! Daarna spelen we wat spelletjes. Als de les begint ga ik beginnen met het schilderen van het hout in de playroom. Om half elf is het tijd voor een activiteit met de kinderen. Deze keer in groepjes van zes. Springen over een springtouw dat rondjes draait. Wat een plezier! En het is best moeilijk zeg merken vooral de meisjes. Daarna gaan we het springtouwen oefenen. Na wat uitleg en oefenen krijgen veel kinderen het redelijk onder de knie. Knap hoor! Leuk bezig geweest samen en zo krijgt iedereen een sticker. Wauw! Na afloop lees ik een verhaal voor. Tijd om verder te gaan met schilderen. Ik schilder door tot twee uur en vertrek dan naar het dorp om gele verf, een roller en afplaktape te kopen. Morgen weer aan de slag met schilderen. Bij Boabab reisverhalen plaatsen en wat drinken met een medewerkster van Ko-sa. Dan terug naar Molly. Douchen....er is water! Als Tatjana en Loretta er zijn gaan we eten. Daarna kijken we een aflevering van de serie Game of Thrones en ik lees ondertussen wat. Om negen uur naar bed, hopen op een goede nacht!