14-12-2013

15 december 2013 - Cape Coast, Ghana

Onweer en regen maken mij vanmorgen wakker. Ontbijten, lezen en om acht uur George helpen. De taxi pakken we vol met sinaasappels, water, rugby ballen en andere materialen. Dan vertrekken we naar het stadion bij Solace Junction. Vandaag spelen er vier Cape Coast rugbyteams tegen teams uit Accra. George heeft dit georganiseerd. Om half negen komen we aan in het stadion. Loretta en ik mogen de teams ontvangen en zij moeten hun naam in het boek schrijven. Om half tien staan de eerste wedstrijden gepland en dankzij de heerlijk chaotische organisatie begint de eerste wedstrijd pas om 12.00 uur. Tatjana komt ons gezelschap houden wat later op de morgen. Het wordt een ochtend en middag hangen op de stoel, rondkijken, fan ice eten, wat kletsen en de wedstrijden volgen. Om twee uur ben ik er wel klaar mee en vertrek naar Molly. Tatjana en Loretta gaan mee. Lezen, een kerstactiviteit voorbereiden (Loretta helpt mee), met Ma bellen, muziek luisteren en een film kijken. Molly kookt een speciale maaltijd voor ons: spaghetti met groentes en ei en ook advocado (cadeau gekregen van de schilder)

1. Carola Koorman:
    15 december 2013
    Ik geniet elke keer weer mateloos van je verhalen, heerlijk. Veel liefs