09-01-2014

13 januari 2014 - Aalten, Nederland

Goed geslapen en ik ben om acht uur wakker. Lekker douchen, het blijft fijn om hier de dag mee te beginnen! Als ik naar mijn benen kijk lijkt het wel of ik de waterpokken heb, tel meer dan 40 muggenbulten. Ai balen en lekker charmant ook. Deze keer hebben de date, muggenspray en wierook niet geholpen helaas. Vandaag niks op de planning, rustig aan klungelen, heerlijk! Fietsen, ontbijten, bellen met Pa en Ma, bellen met Maaike, op het strand lezen, kijken bij Quadjo, lunchen met Annelies en Nol, Francis mijn roze horloge overhandigen (hij is er heel blij mee en Mam....je krijgt de groeten van hem en hij vroeg wanneer je terug komt om zijn winkel te kopen) Ik zoek nog wat souvenirs bij hem uit en fiets dan terug naar huis. Lars en Carola bellen, Carola moet wennen aan de vertraging in de lijn.....je bent echt ver weg roept ze steeds. Daarna gaan we eten bij Ko-sa. Tijd om te kletsen, wat spelletjes te spelen en helaas verlies ik vandaag bijna alle potjes. Om 22.30 uur help ik Annelies en Nol met opruimen bij Ko-sa en dan gaan we op de fiets naar huis. Lekker slapen!

1. Hanneke:
    13 januari 2014
    geweldig om je verhalen te lezen. je kunt trots op jezelf zijn!!